Tema: Re: sony NX5
Autorius: jurgis
Data: 2011-09-30 09:20:26
Darbe prasiau filmuojancio dslr, o nupirko tokia kamera, tad tenka naudotis. Tiesa, gana pavirsutiniskai, mat tai pirmoji kamera su kuria teko filmuoti, tai sulyginti negalesiu.

Viewfinderis tikrai neblogas, tik kazkaip daznai imant kamera pasislenka tas dioptriju reguliatorius, na nepatogiai kazkaip istatytas.
Del AVCHD - neteko filmuoti fontano su lasais, tai cia negaliu pasakyti. Taciau filmuojant ant zalio ekrano ir iskirpinejant - konturo spalvos gaunasi linijuotos :(
Diafragma reguliuojasi dedikuotu ziedu, o shutteris neturi specialaus ratuko, pasiekiamas paspaudus sone meniu mygtuka ir pasukus meniu ratuka. Pats retai kada keiciu
islaikyma, tad netrukdo.

Siaip kaip gana naujai kamerai truksta 1080 50p (yra tik 1080 25p), ir 720 25p (yra tik 720 50p).