Tema: Re: sony NX5
Autorius: Donce
Data: 2011-10-04 19:23:52
naudojam nx5e, tixliau mano kolega/partneris naudoja su kuriuom vaikstom
dazniausiai kartu :) as foto jis video.
na turiu pripazint kad prie diafragmos reik priprast :) po to jau iskart
pasiruosi ko reikia +/- ir nebejausi sio trukumo taip baisiai :)
o siaip ziurint 1920x1080 vaizdeli tai veza :) itariu kad dar labai retas
turi toki tv kuris paveztu tokia rez. o siaip del juosteliu tai filmuok 25p,
aisq jei didelis veiksmas tada baisiai neprigudrausi, yra ivairiausi filtai
kurie svelnina tas juosteles ir t.t.. pamenu net vlc turejo kazkokius
nustatymus kad jas naikint.

--
Donce