Tema: Re: kur dedat tokius?
Autorius: azartas
Data: 2015-03-26 15:38:18
Tai va neaišku kas neteisesnis - ar tas, kuris pažeisdamas įstatymą
siunčia neprašytą laišką ar tas, kuris atsakydamas į šitą nelegalų
veiksmą, daro legalų, bet neetišką veiksmą.

O šiaip mane irgi kamuoja šita problema ir nežinau, kokių efektyvių
veiksmų būtų galima imtis. Yra dvi dalys šios problemos.
1. Siūlymas nusipirkti el.pašto duomenų bazę nėra nusikalstamas veiksmas,
nes ten surinkti vieši duomenys (kalbam apie įmonių el.pašto adresus).
2. Reklamos siuntimas be gavėjo sutikimo pažeidžia reklamos įstatymą.

Tai va su tuo antru punktu galima būtų visus tuos siuntėjus imti į nagą,
bet kad jie kiekvieną dieną vis kiti, suvargsiu skundus ant kiekvieno iš
jų rašyti.
Ką daryti?