Tema: Re: kur dedat tokius?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-03-24 12:32:46
2015-03-24 11:44, Nerijus Kislauskas rašė:
> Drambliukai, tu esi ne ką geresnis negu jie. Tai turėtų būti sprendžiama
> teisiniu reguliavimu. Teisėsauga turėtų susidomėti tokiais duombazių
> sudarytojais ir pardavinėtojais. Berods ryšių įstatymas sako, kad
> negalima platinti reklamos be adresato sutikimo. Taipogi turi būti
> neleista tretiems asmenims rinkti informaciją. Tik yra viena bėda -
> užsienyje LT įstatymai negalioja. Užsieniečiai gali daryti ką panorėję.
> Net ir lietuviai gali nebūtinai laikytis įstatymų.

O kodel manote, kad kazkas pirstelejo ir jau begi pas teisesaugininkus.
Panasiai kaip uz bet koki nusizengima skirti mirties bausme. Siuo atveju
ne teisesauga, o pasto serverio valdytojas turetu imtis sankciju. Ar
tegu daro ka nori, kad nepabegtu pas kita? Tai kodel Drambliukas blogas,
kad pats ginasi tokiomis priemonemis, kurios jam atrodo efektyviausios?
O siuo atveju izulumas ne siaip izulumas. Man ko gero kiekviena diena
ateina i pasta siulymas isigyti duombaze. It tikrai neketinu del to
niekur kreiptis.