Tema: Re: kur dedat tokius?
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2015-03-24 14:06:53
On 03/24/2015 12:32 PM, Vidas Makauskas wrote:
> O kodel manote, kad kazkas pirstelejo ir jau begi pas teisesaugininkus.
> Panasiai kaip uz bet koki nusizengima skirti mirties bausme. Siuo atveju
> ne teisesauga, o pasto serverio valdytojas turetu imtis sankciju. Ar
> tegu daro ka nori, kad nepabegtu pas kita? Tai kodel Drambliukas blogas,
> kad pats ginasi tokiomis priemonemis, kurios jam atrodo efektyviausios?
> O siuo atveju izulumas ne siaip izulumas. Man ko gero kiekviena diena
> ateina i pasta siulymas isigyti duombaze. It tikrai neketinu del to
> niekur kreiptis.

Vidai, atleiskite, jūs kiek žinau garbaus amžiaus. Šiuo atveju įstatymai
reikalingi ne pašto administratorui, o įmonėms, kurių mailai buvo
surinkti neteisėtai (neatsiklausta), renkama trečiųjų asmenų, kurie tą
informaciją panaudos pasipelnymo tikslais. Jūs šitame neįžvelgiate
kriminalo?
--
Pagarbiai,