Tema: Re: Virtualbox guest WinXP disko dydzio mazinimas
Autorius: Paul_
Data: 2012-06-18 15:18:43
Trumpai pasidalinsiu savo pastebejimais ir dar kilo klausimu i kuriuos
nepavyko rasti atsakymo, nes dazniausiai jei daromi resize diskui, tai i
didinimo puse.

Problema su automatiniu shutdown po 1min ir kai kuriu programu neveikima
pavyko atsatyti, po ntfsresize naudojimo, tik su WindowsXP restore.

Po terminale panaudotos komandos: "VBoxManage modifyhd '/media/WD640_/
P4_WD640_copy.vdi' compact", gaunu sumazinta .vdi diska. Taciau Virtual
Media Manager rodo, kad Actual size: apie 11GB (sumazejo), bet virtual
size 27GB (liko toks pat).

Sioje vietoje lyg ir viskas gerai, bet kaip padaryti, jog .vdi virtual
nebebutu 27GB (t.y. kad jis laikui begant vel nesipustu), o butu
sumazintas ir liktu 11GB?

Kaip suprantu tam yra fixed size storage. Issiaiskinau ir kaip gailima
Dynamically allocated storage paversti i fixed size storage. Sprendimas
paprastas: Virtual Media Manager lange pasirenkamas norimas diskas
Actions>Copy pasirenkamas norimas disko formatas (vmdk, vdi, vhd ar hdd)
po to pasirenkamas tipas (dynamic ar fixed) ir nurodoma kur issaugoti.
Pastebejau, kad kopijavimas i fixed tipa, kopijavimas vyksta ilgiau, nei
pasirinkus dynamical.

Taigi gryztu prie klausimo: kaip islaikyti vdi ar vmdk (nesvarbu, nes
galiu konvertuoti i betkuri) fixed storage ir tuo paciu sumazinti jo
virtual dydi?
Jei fixed diskui panaudoju komanda: VBoxManage modifyhd, jis tampa
automatiskai dynamical.