Tema: Re: Virtualbox guest WinXP disko dydzio mazinimas
Autorius: Paul_
Data: 2012-06-13 18:09:36
bandziau ir sita metoda kai pirma karta darant ant ntfsresize -s
uzstrigau.
Dariau sitaip:
1. guest WinXp aplinkoje defragmentacija 2-3 kartus
2. po to paleidau nullfile 1.02.exe
3. isjungiau guest sistema.
4. Host sistemoje Virtualbox> file> Virtual media manager  atkabinau
"release" .vdmk diska
5. Virtual media manager dariau antra .vmdk kopija, bet si karta ji
issaugojau jau kaip .vdi diska ir bandziau pakeisti is dynamic i static.
6. Host terminale su komanda:
VBoxManage modifyhd '/media/WD640_/P4_WD640_copy.vdi' compact
sukompaktino is 27GB padare 9.3GB, nors guest sistemoje disko dydis liko
toks pat t.y. 27GB.
7. uzkroviau guest sistemoje Linux rescue disk'a
8. terminale suvedziau ntfsresize -i /dev/sda1  <<< patikrina iki kurios
vietos galima mazinti diska, mano atveju rode 9109M
9. ntfsresize -s 11009M /dev/sda1  <<< palikau truputi rezervo
nurodydamas mazinti iki 11009M
10. Su Partition manager, is to pacio Linux rescue disk, sumazinau ntfs
particijos dydi, iki to paties 11009M dydzio.
11. Restart
11. Perkroviau guest WinXP sistema, windowsxp uzsikraudami praskanavo
diska ir sistema uzsikrove sekmingai. Tik gavau pranesima, jog po 1min
bus Shutdown.

start > run > shutdown -a [enter]

Tik vienkartinis sprendimas, kaip patverkyti kad nesikartotu tas pats?
Ar cia tik windows restore su instaliaciniu disku tik padetu?