Tema: Re: Virtualbox guest WinXP disko dydzio mazinimas
Autorius: Paul_
Data: 2012-06-14 10:54:54
cia gi unix newsgroupas, praktiskai visi migrave is windowsu.
Be to manau ne vienam shrink'inusiam ar campact'inusiam virtualu diska su
guest Windows OS, kyla panasios problemos. Mano beda, kad susiduriau su
tuo pirma karta. Bet deka cia atsakinejanciu entuziastu tikiuosi
sekmingai baigtai eksperimenta.
Beje tavosios issakytos pastabos suveike gerai ir del to didelis dekui.