Tema: Re: grub2 memtest
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-15 11:26:42
noname rašė:

> Debian šeima:
>
> apt-get install wajig
> wajig hold linux-image-3.0.0-16-generic (ubuntu atveju pvz)
>
> RedHat šeima:
>
> /etc/yum.conf
>
> exclude=kernel*
>
> FreeBSD po šiai dienai išliko teisingiausia, kernelis man atrodo
> nesiupdatina automatiškai ;)

Tai gi ne automatiškai, tu viską prasitestuosi ant vienų mašinų ir tada,
su palaiminimu upgrade'insi. Tik va reikės dar prisiminti ir susekti,
kad grub'e kernelio skaičiukai liko seni (šiaip jau jis juos surankiotų,
bet buvo paleista oldskūlinė chattr +i). Tas pats (sugriuvimo galimybė)
galioja kitomis aplinkybėmis (upgrade'inant patį grub'ą). Kitos
problemos ir trūkumai, o gal ir koks sugriuvimas galioja ir dar kitomis
aplinkybėmis, kai distro/os/programos, pagal poreikius (kuriuos tau
reikės (su)sekti) nori (kam ir tu neprieštarautum) atnaujinti grub.cfg.
Tikrai nusimato kelti DC technikus iš savo kėdžių arba, IMHO, idiotiškas
sekimas, kada ir kokiomis aplinkybėmis reikia atnaujinti grub.cfg. Na,
jei tai (visiška kontrolė ir oldksūlinis eye auditas) dar kažkiek
pateisinama serveriniais atvejais, tai visiškai kvaila, kitais.
Bet kokiu atveju, pagrindinis argumentas išlieka tas pats — kvaila
koreguoti automatinį failą...