Tema: Re: grub2 memtest
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2012-03-14 16:51:52
On 03/14/2012 04:32 PM, Laimis wrote:
> Nieko sudėtingo, suprantama. Bet kodėl man tai aiškini?

Neabejoju, kad skaitančių yra daugiau nei 2 žmonės. Galbūt kai kas
randa tame nors dalelę reikalingos/naudingos infos. Lieka archyvai,
galbūt po 3-5 metų kai kam vis dar bus aktualu, kodėl pas jį nėra
update-grub komandos ir o.unix ras atsakymą. Kas žino.

> Pabandyk retrospektyviai pa(si)aiškinti klausėjui, siūlydamas
> tokią komandą, kodėl ji nesuveikia...

Na, klausėjas nesakė, kad nesuveikia. Net nesakė kokią distrą naudoja.
Tiesiog pabandė tavo variantą, kuris suveikė, aš pasiūliau patogesnį
variantą su tam tikrom sąlygom ir paaiškinimais. Kiekvienas renkasi
jam priimtinesnį būdą.
--
Pagarbiai,

P.S. Ieškau darbo ūkio srityje ... IT ūkio