Tema: Re: grub2 memtest
Autorius: noname
Data: 2012-03-15 11:06:50
On 03/15/2012 10:22 AM, Laimis wrote:

> Iki update'ini kernelį ir reboot'iniesi. Ajajai, ajajai, leki pro atidarytas
> duris taisyti vieton.

Debian šeima:

apt-get install wajig
wajig hold linux-image-3.0.0-16-generic (ubuntu atveju pvz)

RedHat šeima:

/etc/yum.conf

exclude=kernel*

FreeBSD po šiai dienai išliko teisingiausia, kernelis man atrodo nesiupdatina
automatiškai ;)

Matai, jeigu jau kalbam apie serverinius reikalus, tai dažnai kernelyje yra
įkompiliuoti kažkokie tai moduliai ir be jų sistema ar taip ar taip mirs. Todėl
nekontroliuojamas kernel upgrade yra labai nepageidaujamas.
Gal būt tau užteks lėkti pro atidarytas duris, man tuo tarpu teks kelti DC
technikus iš savo kėdžių ir tai yra labai nemaloni procedūra...

čia tik IMHO