Tema: Re: Truputi reikia kad paaiškintumėt LVM
Autorius: bullka
Data: 2009-11-13 10:18:15
:)
Ta barjera as perzenges. Nesu pries alternatyvas. Tiesiog laiko ir pastangu
atima daugiau, nei as tam galiu skirti. Todel pilnai suprantu, kad 200-500Lt
uz OS yra ganetinai nedaug. Kaip OS'ui tai kaina gal ir per didele, taciau
pats faktas, kad uz platforma reikia moketi - manes neatbaido.

Luktersiu pora metu. Paziuresime.. gal pasistumes kas nors.

Tai jeigu Linux distribucijos negali pateikti tos kokybes, kuria pateikia
MS, tai apie ka dar kalba?

Siaip as dar neatsisakau minties naudoti Linux savo kompe vaikui. Tik
nezinau, kaip tai padaryti efektyviai. Pasigendu nemazai programu, kurias
naudoju ir kurios yra tik for Windows. Atskiros virtualkes kurimas aisku
visai gali buti sprendimas.. bet vel papildomas administravimas.