Tema: Re: Truputi reikia kad paaiškintumėt LVM
Autorius: bullka
Data: 2009-11-13 01:07:17
Hi,
Nepaskaičiau visų lvcreate commandos raktų. Ten yra pasirodo toks:

-i, --stripes Stripes
     Gives the number of stripes. This is equal to the number of
physical volumes to scatter the logical volume.

Tad sorry už išsišokimą.
Bet kokiu atveju - nujaučiu, kad migruosiu atgal į Windowsus. Per daug
sveikatos kainuoja tas Linux :))))

Beje, labas Vaidai :)