Tema: Re: Truputi reikia kad paaiškintumėt LVM
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-13 09:55:11
bullka wrote:
> SATA diskai.
> Na panasu, kad atidesiu eksperimentus su diskais dar kokiems penkiems
> metams. Griztu prie Windows :)

	Seniai metas. Nes nuo pat pirmo posto, bent jau man asmenishkai, buvo
jau aishku, kad shituom visas tas "eksperimentas" ir pasibaigs. Visgi
Linuxas nera wimdauzas, ir ish jo wimdauza nepadarysi. Pirmiausia reikia
"perzhengti" wimdauzini barjera savo galvoje, ir tik tada pradeti
eksperimentus, nes kitu atveju rezultatas vienintelis galimas - windauz
is da best.

	Ne veltui Microsoptas uzh dyka dalina visus savo produktus
universitetams. Vien del to, kad "pripratinti" zhmones prie "vienintelio
teisingo" mastymo ir poziurio i gyvenima. O paskui jau viskas eisis savaime.

	N. M.

	P. S. Vietoje Linux sekmingai galejo buti "nukilintas" bet koks kitas
OS, kad ir tas pats MacOS, Soliaris ir t. t.

	P. P. S. Ishreishkiau grynai savo asmenine nuomone, jokiu budu
nenorejau izheisti ar negerai atsiliepti apie tredo autoriu. Sorry jei
ish mano postu taip galejo pasirodyti. Shie postai daugiau skirti
ishreikshti bendra nuomone apie Linux ir kitu "alternatyviu" OS padeti
musu visuomeneje.