Tema: Re: sysadmine Juoze - atsiliepk!
Autorius: krx
Data: 2009-07-30 09:09:34
"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:h4qgqc$1ka$1@trimpas.omnitel.net...
> tai as irgi suprantu kad ne rankutemis veda... Kiba reikia padaryti viena
> useri is to saraso ir paziureti kokiu principu slaptazodzius parinkines...
> zodynas bus ar "bruter force"? Kiek laiko idomu parinkines?

Gali, jei smalsu. Bet kadangi normaliose sistemose yra paskyros rakinimas
lauk po 3-5 neteisingų bandymų bent kažkuriam laikui, o kai kur - ir suvisam
iki admino įsikišimo, o admino paskyros atveju pradeda dažniausiai išvis
ugniasienė gesinti tą IP'ą, tai aš įtariu, kad tas sąrašas bus trumpas ir
nykus. Juk jie veikia spam'o principu - kur atsako 0,[0]1% respondentų, bet
kadangi aibė milžiniška ir dinamiškai auganti, tai visada papuola koks
naujas kvailys...