Tema: Re: sysadmine Juoze - atsiliepk!
Autorius: Levas
Data: 2009-07-30 00:58:56
esme tame, kad ten viskas labai negraziai vyksta. Atsiranda kazkas kas prieina prie valdzios, poto pradeda atsirasti to zmogaus gimines, pazystami ir proteze.
Esamasis ten adminas (as tai tik pilkasis kardinolas) siaubingai susinervines vaiksto. Bet sake su malonumu stebejo, kai uzluzo vienas kompas ir jis iteike atsuktuva naujajai adminei su palinkejimais- tudy nax, paziurek kodel kompas nepasikuria...

--
Bye, Levas