Tema: Re: sysadmine Juoze - atsiliepk!
Autorius: Levas
Data: 2009-07-29 23:05:01
a. Aisku. Vienoje kontoroje-Y irgi atejo naujas Adminas (moteriskos gimines), tai mes irgi stebim situacija. Tik pas mumi ji dar net nebuvo prisijungusi. Tik lokaliai prisijungti sunkoka- serveriukas neturi mygtuku ir uzrakintas spintuteje, kurios rakteliai "kazkur pasimete".

--
Bye, Levas
"johnrembo" <klauss.fumuldavijus@gmail.com> wrote in message news:h4q9kq$qv6$1@trimpas.omnitel.net...
> taigi rasiau kad is lokalios konsoles veiksmas
> cia naujasis kontoros-x sysadmino bandymas susipazinti su operacine-x :]
>
> "Levas" <bla@sss.com> wrote in message

>>> help
>>> netstats
>>> netstat