Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-12-21 09:56:58
2017-12-20 15:24, Rimas rašė:
> Tai aš ir nenaršau web'o, bet retkarčiais reikia kokius kodekus
> naujesniai player versijai atnaujit ir pan.

?! Čia pas kokį teliką šitokios nesąmonės?

> Ir čia nenusuk kalbos kur tau patogu. Yra gi dar youtubas, spotify, dlna
> reikalai ir pan, kuriuos ant androido box'o
> žymiai paprasčiau atlieki air mouse pagalba, o ne pulteliu paprastu.
> Apie tai kalba.

youtube: telefone/planšetėj susirandu ką noriu žiūrėti, ir pasirenku,
kad rodytų ne telefone/planšetėje, o per TV.

Spotify nežinau, nenaudoju, bet muzikos klausymas per TV man atrodo dar
didesniu idiotizmu, nei web browsinimas.

DLNA - kam ten reikalinga pelė aš irgi nesuvokiu.

Jei ką, tai pas mane yra LG su savo Magic Remote. Tai aš tos magic
nerandu kur panaudoti.