Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: Velnias
Data: 2017-12-20 23:04:07
AA baterijos iš LIDL laiko ilgiau nei Duracell Samsungo smart pulte, turbūt
prieš pusmetį keičiau. Visokios paprastos tai taip, maždaug mėnesiui. Bet
man jis zjbs, nes valdo teliką, sat priedėlį, Yamaha receiverį - užtenka
vieno pulto ant stalo.

"Salas"  wrote in message news:p1dpcj$u2n$1@trimpas.omnitel.net...

Namuose yra 2 samsung telikai, 4 samsung distanciniai + 2 smart samsung
distanciniai ir 2 vaikai :)
2 smart distanciniai guli stalciuose, nes uzsiknisi keisti batareikas
kiekviena menesi. Is likusiu 4 distanciniu paprastai nekyla problemu del
1-no. Bet jei nori ziuret 2 telikus daznai tenka dalintis arba eiti
ieskoti kitu :)
Taip kad dar vienas distancinis be backup'o butu labai didele problema :)