Tema: Re: Samsung 2017
Autorius: pininfarina
Data: 2017-12-20 16:58:09
Tai mymagic.tv ne per stalker portala ziuri?

"Sniegas"  wrote in message news:p1dsav$13k$1@trimpas.omnitel.net...

Na, nesakyk, tas SmartIPTV yra gerokas gaidys palyginus su Android Mi
box. Ir lėtai kanalus varto, ir ne visus kanalus rodo, kuriuos rodo Mi
box. Ir youtube per Mi box gerokai geriau vartosi, nes distancinis
patogesnis už Samsungo. Per Mi box aš žiūriu MyMagic.tv. Tarp kitko, gal
kam MAG 254 W1 reikia, liko nebenaudojamas kai nusipirkau Mi box?

2017-12-20 14:04, Salas rašė:
> Na taip, nieko nera amzino.
> Tarp kitko supiso ne Samsung'as o Youtube'as nutrauke flash palaikyma, o
> samsungas seniems telikams neperdare apps'o.
>
> Vat kai nebegalesiu naudoti tuo kuo dabar naudojuosi, tada bus 2
> variantai: upgreidintis telika, arba pirkti koki priedeli.
> Bet kolkas All in One rules.

>>> 2. IPTV
>>> 3. Lmod player