Tema: Re: Panasonic IPTV
Autorius: G.K.
Data: 2017-06-01 08:00:00
Turiu du Panasonic televizorius. Plasma ir LED.
Abiejuose naudoju Forkplayer. Galiu ziureti IPTV arba filmus is ivairiu kitu saltiniu.
IPTV naudoju labai retai nes IPTV free saltiniai nera labai patikimi o mokamo nenoriu.
Man per akis uztenka galimybes ziureti filmus is tree.tv , allserials, moonwalk ir t.t.

"Sniegas"  wrote