Tema: Re: Panasonic IPTV
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-31 21:57:00
Gal galima paklausti, prie ko tą teisingą dėžutę jungti? Aš visiškai
neturėjau televizoriaus, per kompą tv žiūrėjau. Ir privalumas toks, kad yra
vienas tiekėjas, kurio tv galima nemokamai žiūrėti. Per Smart iptv ir
žiūriu, kam dar tą atskirą dėžutę pirkti?

"Kesha"  parašė naujienų news:ogln36$2h7$1@trimpas.omnitel.net...

o aš manau, kad reikia teisingą dėžutę pirkt, nes tai daug pigiau ir
lanksčiau (išskyrus pultus, bet ir čia nedidelė bėda, nes tada telikas
tampa moniku ir reikia tik jį on/off, o tai dažniausiai normalūs
"monikai" moka per HDMI).