Tema: Re: Panasonic IPTV
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-30 21:49:15
Reikia teisingą televizorių pirkti, jei planuoji IPTV žiūrėti, o ne kažkokį
panasonic. Aš štai penktadienį nuėjau į parduotuvę jau žinodamas, kad man
reikia televizoriaus, kuris palaiko Smart IPTV. Ir nupirkau K serijos
Samsungą. O kai eini pirkti badge, kaip anglai sako, tai po to ir turi
problemų, kad to nerodo, ar ano. Nepirkit vaikai panasonic.

"Toto"  parašė naujienų news:ogk88f$sn$1@trimpas.omnitel.net...

Šitą irgi bandžiau pabandyti, bet su registracijom nesigavo. Mėto
klaidas ir viskas, psw niekaip neatsiunčia.
Gal dar kas būtų į tą pusę?