Tema: Re: grotuvas
Autorius: YZF
Data: 2017-05-26 15:46:55
Beje, klausimas aktualus ir man, taciau reikia kad distancinis butu
valdomas ne su tiesioginiu matomumu nes dezute bus paslepta uz teliko.
Turi palaikyti BlueTooth?

is bedos galima pajungti IR imtuva kuris jungtusi i dezute per usb

reikia kad KODI valintu ir Wifi palaikytu. Tuomet viska siurbtu per Wifi
is name pastatyto NAS'o

Any ideas?