Tema: Re: grotuvas
Autorius: Remigijus
Data: 2017-05-26 12:49:40
Tu labai smarkiai atsilikęs nuo pasaulio, arba per ilgai dirbi su
windowsais. Pasiimi kompiuterį su intel 7 kartos procesoriumi, vaizdo
plokštės nereikia. Toks kompiuteris turi 2 ventiliatorius, viena
nesisukantį PSU ir viena ant procesoriaus, kurio uz 50 cm neišgirsi.
Pasiimi OpenElec arba LibreElec. Pagal 5 žingsnių programą įsidiegi į
usb , o iš jo į SSD. Po diegimo max 30 minučių sukonfiguruoji ir
naudojies. Openelece nieko nebeprioptimizuosi. Kompas užima vietą,
tačiau jei jau vietos yra projektoriui tai kompui tikrai atsiras.
Argumentai niekiniai. Geriau jau būtum parašęs, kad tingi knistis.

PS. primygtinai nesiūlau HTPC. Kiek suprantu tavo yra minimalūs tai
dėžutė tave tenkins ir teiks džiaugsmą.