Tema: Re: grotuvas
Autorius: Remigijus
Data: 2017-05-26 08:45:16
CHE CHE. Man net mintis tokia nekilo, kad kas nors gali naudoti
wimdowsus HTPC. HTPC programinė įranga yra štai čia http://openelec.tv/
Įsijungia greičiau nei televizorius ar tuo labiau projektorius. O
patogumui tereikia tik nusipirkti distancinį pultelį.

Pabandyk. Tik sakau, kad KODI su nedideliu failų skaičiumi ~100 ir
lengvesniais pluginais/skinsiais iš bėdos galima naudoti ir visokias
dėžutes ar raspberius, bet kai failų skaičius skaičiuojasi tūkstančiais
tai komfortiškai pramogai tinka tik HTPC.

Prieš perkant dėžutę visgi siūlau išbandyti KODI. Ir maždaug nuspręsti
ar užteks 10x lėtesnės dėžutės ar ne.