Tema: Re: noriu pigios tv, praveskit pradziamoksli
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-24 10:11:19
Gal nekelk bangų. Patys anglai naudoja dėžutes nelegalių filmų per IP
žiūrėjimui ir nesuka galvos apie bobius.

"marijonas"  parašė naujienų news:og1tf7$lav$1@trimpas.omnitel.net...

--
Smulki ar ne smulki - per tv parodys kaip suimta hakeri is rytu
europos. Uz tokius jie dabar geras premijas gauna. Jau ne vienas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/