Tema: Re: noriu pigios tv, praveskit pradziamoksli
Autorius: Rimas
Data: 2017-05-22 11:41:02
On 2017.05.22 10:21, fenix@h wrote:
> samsungas h6400 iskeliavo, dabar bus perkamas kitas tv, yra tik
> internetas is teo. kazkada meginta govi, su savais pliusais ir minusais.
>
> klausimai:
> galiu pirkti koki noriu tv ar is karto toki turiu, kuris palaikys
> provaiderio iptv appsa (realiai tik samsung, retais atvejais dar ir
> lg)? kitau atveju dezute reikes pirkt?
> kas dabar rinkoje verto demesio? domintu keletas sporto kanalu ir
> keletas pazintiniu, ale history, discovery, fox ir pan.
>
> uzveskit ant kelio, plz.

Aš už govi ir kokią nors dėžutę. Geresnio iptv tiekėjo kol kas neradau,
o dėžutė (normalesnė kokia aišku) bus visa galva aukščiau už tv smart'o
performansą.
Buvau jau čia atvejų, kai iptv apsai buvo išmesti iš tv store,
draudžiama instaliuot ne iš store ir pan. Plius ten tie smartai - tai
dažniausiai kastratai. Maximum naudos - per dlna iš nas'o žiūrėt.
Jei to užtenka - ok.

P.S. TV perki, kad gerai rodytų. Px smartas ir visa kita.
Čia pagal mane.