Tema: Re: noriu pigios tv, praveskit pradziamoksli
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-23 17:57:27
Sakai už Kodi suėmė žmogų? Nemanau, kad iki manęs kas kasis, o jei ir kasis
vargu ar prisikas. Yra jiems rimtesnių darbų. Va, areną pasprogdino vakar
vakare. Aš per smulki žuvis, kad su manim terliotųsi dėl LTV žiūrėjimo.

"marijonas"  parašė naujienų news:ofve2k$is3$1@trimpas.omnitel.net...

--

Nu gal ir nesusije, bet po straipsniu apie tai kaip Mancesteryje
sueme zmogu uz kodi ir zinant baudas uz nelicenzijuoto tv

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/