Tema: Re: HDR - chuinia?
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-02 19:19:34
On 2017-05-02 13:04, Kesha wrote:
> BTW, nelabai matau būdų, kaip "didžiuotis" namie turimu telikų, kai jį
> tik pats ir matai...

Būtent. Čia jau reik būti specifiniu individu, kad telikus pirkti dėl
"draugų ar kaimynų", t.y. vietoj penis enlargement procedūros :) Aš
asmeniškai tokių žmonių nepažįstu, bet neatmetu galimybės, jog
pastarieji kažkur egzistuoja, jei apie juos kažkas kalba.

Bent jau mano telikas, kuriuo būtų galima bandyti "didžiuotis",
pastatytas atskiroje patalpoje, į kurią beveik niekas svetimas
nevedžiojamas. Per 2 metus tik du draugai jį matė, nes filmus kartu
žiūrėjom vakarodami. O dėl SD vaizdo yra paliktas tas telikas, kuris
atliko po upgreido. Atvirai pasakius, net per geras SD žiūrėjimui.