Tema: Re: HDR - chuinia?
Autorius: Kesha
Data: 2017-05-02 13:04:28
Šiaip jau ne kartą minėta, kad nemaža dalis perka daiktus konkrečiam
tikslui. Todėl didelis telikas FHD raiška, perkamas būtent FHD
kontentui, o SD, tik kaip bonusas...
Pvz., man šiuo metu 4K nereikalingas ir artimoje ateityje irgi nematau,
kad reikėtų, todėl FHD turiu dedikuotą sprendimą, o SD virtuvėje, tai
naudojamas bile koks, tuo metu pakliuvęs po ranka.
BTW, nelabai matau būdų, kaip "didžiuotis" namie turimu telikų, kai jį
tik pats ir matai...
Tam yra automobiliai ;)