Tema: Re: HDR - chuinia?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-05-02 12:44:54
Tai daug ko tam kaimynui nereikia, bet kaip bebūtų, dauguma vis dar
žiūri elementarią antžeminę, geriausiu atveju - kabelinę TV. O filmų
siuntimu ištisai iš torentų užsiima nedažnas. Todėl toks paniekinantis
"Jei žinioms ir pan. tipo SD turiniui, tai jami pigiausią bile kokį ..."
tegali sukelt asociacijas su provincialo noru pasididžiuot prieš bet ką
bet kokia kaina :) Tik tiek