Tema: Re: PamÄ…stymai apie kreivarankius diletantus lietuviÅ
Autorius: ABLomas
Data: 2016-01-11 17:21:37
On 2016.01.11 09:56, budulis vulgaris wrote:
> O tai kas trukdo į srautą sukišti tą low quality stereo ir tą 7.1
> garsą?

Niekas netrukdo.
Bet taip labai akivaizdžiai parodei, kad nixuja nesupranti apie ką
rašai, o juo labiau neskaitai to, kas tau rašoma.

> Hiperbolizuoji visas šitas problemas. Užsieniečiai n metų viską
> tvarkingai transliuoja ir vargo nemato, o vat pas lietuvius staiga
> n+k problemų pradės lįsti?

Gali parodyt užsienio kontorą, kuri "n metų viską tvarkingai
transliuoja" (su visais ankčiau čia minėtais navarotais)? Ai tiesa,
pricelistą irgi gerai būtų jei parodytum ;-)

Po parodas pasiblaškius, pakalbėjus su gamintojais, užsienio kontorom
matau du variantus:
  - pyyyygiai bet fygnia visiška
  - kosminės kainos, bet taip, viskas padaryta

Nežinau kaip ten kiti LT tiekėjai, aš tik su vienu "giliai" susipažinęs,
bet ten smarkiai lenkia artimo užsienio kolegas pagal funkcionalumą ir
galimybes, jei kaina įskaičiuojama. Bet aš aišku ne viską žinau, tai jei
parodysi kas daro teisingai, o tuo pačiu dar ir su kainom protingai
elgias (nes padaryt už brangiai daug kas moka), tai bus proga pasidomėt
kas, kur ir kaip.

> DVB-T atveju juzeriai nieko nemokėjo ir nemokės. Bet paleisdamas
> papimpintą transliaciją tu gautum didesnę auditoriją, o tai reiškia
> didesnes pajamas iš reklamos.

Reklamos?
Pradžiai reiktų pasidomėt paprastu dalyku - o kuri gi, realiai, $ dalis
pas televizijas ateina iš reklamos per IPTV (procentais). Gali staiga
susigodot, kad ten reikia kosTminio augimo, kad kažką tai pradėtų domint...