Tema: Re: Sat antena: Perforuota vs paprasta.
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-13 17:49:59
Sakyk, kokių būtent? Aš dabar neturiu galimybės patikrinti, nes kažkas
sugedo, nėra signalo iš lėkštės. Visi Discovery kiek žiūrėjau turėjo anglų
kalbą. Ar LNB sugedo, ar kabelis kur nutrūko. Pradėjo dingti tarpais
signalas, bet atsirasdavo, dabar jau pora valandų visai nulis.

"monaxas"  parašė naujienų news:n4k1s0$det$1@trimpas.omnitel.net...

Būk geras, patikrink ar tikrai daugelis kanalų jau turi ir originalų takelį,
nes mano 2 metų senumo patirtis privertė atsisakyti HTB+ būtent dėl to.
Tricolor niekad nebandžiau.