Tema: Re: Sat antena: Perforuota vs paprasta.
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-12 18:31:54
Tuomet, klausimas lieka atviras: perforuota ar ne.
Iš mano pamąstymų:
Jei priėjimas ją pakeisti - lengvas, tuomet bandyčiau perforuotą,
jei ji ant stogo ir galimos didelės vėjo apkrovos, tuomet irgi imčiau perforuota (su sąlyga, kad lengvas priėjimas).

Visais kitais atvejais - imčiau akliną plieninę, nes tai yra laiko patikrintas variantas.

Tiesą sakant, komunizmo saulėlydy gamindavom 1,8 m parabolines: aliumo karkasą ir pririšta, berods, cinkuota "sietka" (vaikas buvau, tai nesigilinau kokie metalai ten būdavo), rišdavom varinėm vielutėm. Tai tam tikra perforuotų antenų užuomazga buvo. Ir veikė jos.
Beje, bangoms atspindėti tinka ir tas ir tas.