Tema: Re: Sat antena: Perforuota vs paprasta.
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-13 16:16:41
Kokia dar Afrika? http://www.flysat.com/e36.php NTV+ ir Tricolor. Dauguma
kanalų galima pasirinkti rusų ar originalo (dažniausiai anglų) kalbą. 3
eurai per mėnesį. Pilna tų HD kanalų. Nereikia jokio modulio, užtenka
teisingo imtuvo ir interneto kabelio iki jo.

"Rol@s"  parašė naujienų news:n4jrmg$bjd$1@trimpas.omnitel.net...

afrikietiski kanalai? sportas? hd ir tie tik keli yra.
tikiu, kad galima irdeto nukrakint, ir pats modulis nera brangus.

kaaszinau, siaip is smalsumo teiraujuosi.