Tema: Re: TV 55' pasirinkimas
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-30 11:20:23
"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message
news:n3h2hd$kge$1@trimpas.omnitel.net...

> O normalūs telikai palaiko ir NTFS, ir exFAT. Taigi - nemoka Samsungas
> telikų gaminti, tai faktas. Šūdas ten o ne telikai, aš kažkada nusinečiau
> pas draugą 16GB flashiuką su filmu ir apsikakojo jo gnusmasas.

Del taves specialiai zvilgtelejau, pirmas linkas is Googlo buvo apie H
serijos Samsungus (praejusiu metu modeliai), palaiko ir NTFS, ir exFAT,
reiskias, jau normalus?. Pries kokius 3 metus, jei neklystu, tarkim Sony ir
Philips nesuprato nei to, nei to. O pries kokius 8 metus telikai isvis USB
neturedavo - ot gavno tada telikai buvo, ane? Net ir plazmos? O gal griztam
prie to, kad telikas turi maksimaliai gerai atkurt vaizda, o ne but
all-in-one kombainas, kuris daro viska, bet nieko gerai? Kokia krypti
palaikysi?

> O nuotraukas kropini, aišku, su fotošopu?

Microsoft Office Picture Manager. Photoshopa as tik suinstaliuot moku :-)

> Bilo kokio tekstinio failo mažam paeditinimui užsikūri Word'ą?

doc, docx - Word, txt - notepadas.

Dar klausimu ta tema bus? ir koks situ klausimu rysys su mano teiginiu, kad
vaikam multikai gyvena isoriniam HDD suformatuotam NTFS'u, kaip ir
priklauso?

> NTFS flashiukuose veikia, nu bet ne į temą jis ten su savo visais user
> rights, journaling ir kitais removable flash storage atveju visiskai
> nereikalingais overhead'ais.

Kaip ir rasiau - Samsungo logika matyt buvo, kad kaip duomenu saugykla bus
naudojami HDD, o ne 16GB flashiukai i kuriuos puse valandos irasinesim viena
stambu filma (pries kokius 3 metus didesniu ir dar su gerais irasymo
greiciais nelabai ir pirkdavo kas). Dabar situacija su flashais kiek
pasikeitus ir, kaip rasiau auksciau, Samsungas bent pora paskutiniu metu
palaiko ir exFAT'a (ant senesniu modeliu nezinau, tingiu googlintis, kitu
gamintoju irgi nezinau, bet speju, kad situacija panasi).
Beje, pries bent kokius 5 metus Panasonic (VT20) nesuprato NTFS'o (exFAT
palaikymas pas Panasiu atsirado, berods, 2010 metais), kas, ivertinant tuo
metu egzistavusius laikmenu tipus (flashiukai iki exFAT dydziu dar nedaauge,
o isoriniai HDD paprastai pagal nutylejima formatuojami NTFS'u), buvo dar
didesne zhopa.
Taigi situacija turim sekancia - dabar visi viska supranta (betn Panasonic
ir Samsung) ir diskutuot nera prasmes kas geriau, pries kelis metus visgi
daugumai aktualiau buvo FAT32 ir NTFS.

> O mano nuomone tu tiesiog eilinį kartą demagojijomis užsiiminėji.

Paskaityk atidziai ka rasau as, paskui ka rasai pats ir pagalvok sitas
mandras zodis (demagogija) kurio tekstam labiau pritaikomas - kategoriskas,
kryptingai ir daznai neargumentuotai esi butent tu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/