Tema: Re: TV 55' pasirinkimas
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-11-30 10:48:45
2015-11-30 10:37, Caponi rašė:
> Nu, pvz., Samsungas eina truputi kitu keliu - SD korteliu skaitytuvo jie
> nededa, o per USB "daro prielaida", kad jungsim isorinius HDD, o ne
> flashes kaisiosim, todel palaiko NTFS'a.

O normalūs telikai palaiko ir NTFS, ir exFAT. Taigi - nemoka Samsungas
telikų gaminti, tai faktas. Šūdas ten o ne telikai, aš kažkada
nusinečiau pas draugą 16GB flashiuką su filmu ir apsikakojo jo gnusmasas.

> Zinoma, kiek zmoniu, tiek
> naudojimosi scenariju, ale man NTFS'as tinka (vaiku multikam :-)), o
> exFAT'o visai nepasigendu (nors, tiksliau pasakius, net nemeginau, gal
> ir supranta? :-))....

O nuotraukas kropini, aišku, su fotošopu? Bilo kokio tekstinio failo
mažam paeditinimui užsikūri Word'ą?

NTFS flashiukuose veikia, nu bet ne į temą jis ten su savo visais user
rights, journaling ir kitais removable flash storage atveju visiskai
nereikalingais overhead'ais.

> Taip kad exFAT palaikymas kritiskai svarbus tik telikam su Card
> Readeriu, IMHO.

O mano nuomone tu tiesiog eilinį kartą demagojijomis užsiiminėji.