Tema: Re: TV 55' pasirinkimas
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-30 10:36:50
Nu, pvz., Samsungas eina truputi kitu keliu - SD korteliu skaitytuvo jie
nededa, o per USB "daro prielaida", kad jungsim isorinius HDD, o ne flashes
kaisiosim, todel palaiko NTFS'a. Zinoma, kiek zmoniu, tiek naudojimosi
scenariju, ale man NTFS'as tinka (vaiku multikam :-)), o exFAT'o visai
nepasigendu (nors, tiksliau pasakius, net nemeginau, gal ir supranta?
:-))....
Taip kad exFAT palaikymas kritiskai svarbus tik telikam su Card Readeriu,
IMHO.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/