Tema: Re: Viasat sport baltic
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-03 11:02:28
Tai teisingai, dydis paprastai, jei nera kokiu fiziniu vietos apribojimu,
nekliudo, todel perkant nauja telika imt samoningai mazesni nei gaunasi
optimalus pagal kaina ir norimas savybes yra nelabai protinga. Taciau lygiai
taip pat neprotinga tarkim pries 3 metus pirkta 40" telika keist i 50" vien
del to, kad siandien tai tampa "liaudisku" dydziu.
O mano asmenine nuomone pagrista tuo, kad kaip ir rasiau ankstesniam poste,
as ziuriu tik taip grubiai iki 10 valandu per menesi telika kabanti
miegamajam, o didziaja dali tiesioginiu ir netiesioginiu (irasus paziuriu
kad ir tu paciu Sky F1 lenktyniu analizes) sporto transliaciju stebiu siuo
momentu 24" monike. Taigi taip, as siuo atveju is masiu issiskiriu, nes
telika elementariai naudoju labai retai, butent ta as ir turejau omeny, kai
rasiau, kad man nera jokio poreikio didelem istrizainem :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/