Tema: Re: Viasat sport baltic
Autorius: Dovydas
Data: 2015-08-27 09:25:29
geriausia tokia IMHO, gerai traukia ir nereikia jokiu varikliuku..
http://www.erksa.lt/Lt/?page=shop.flypage&product_id=827&option=com_phpshop

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:mrkiu2$4md$1@trimpas.omnitel.net...

8/26/2015 3:56 PM, Online rašė:
> ikisiu ir as savo trigrasi .Motorizuotos lekstes nerekomenduociau del
> keliu dalyku: tai kanalu perjungimo greitis , reguliavimo sudetingumas
> ,judancios ir elektrines dalys t.y didesne gedimo tikimybe.Imho  geriau
> atskiros galvutes kiekvienam palydovui + switch.

Visiškai teisingai. Aš tik kai stačiausi, tai žinojau tik tai, kad man
100% reikia 28.2E palydovo. Kokius kitus žiūrėsiu neturėjau nei
menkiausio supratimo. Užtat ir nusprendžiau statyti motorizuotą. Dabar
irgi statyčiau nemotorizuotą su keturiomis galvomis 13E+19.2E+28.2E+36E.