Tema: Re: Viasat sport baltic
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-02 14:57:39
1. de - kartais ne vokieciu kalba viskas?
2. Sporto transliacijose man svarbu turinys ir to turinio generuojamos
emocijos. Visokie HD, UHD kaip nemokamas priedas prie pakankamai kokybisko
SD yra dalykas, kuriam as tikrai ne priesiskas, taciau jei tai papildomai
reikalautu is mano puses kazkokio judesio (kad ir bliudo kabinimo ir visokiu
ten papildomu tiuneriu, jau nesnekant apie vokieciu kalbos mokinimasi) -
kategoriskai nx.

Ir galiausiai diskusijos ta tema man nelabai idomios, as klausejui parasiau,
per kur as ziuriu F1, mane asmeniskai tas variantas kol kas 100% tenkina.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/