Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: Darenas
Data: 2015-01-20 09:04:02
ZJB. Neziureti teliko ilga laika, kaip mama ble.... :) Isijungei, pakraipei
galva, kaip graziai rodo plazma ir isjungei, nes instrukcija taip liepia.
Gerai kad plazmos nepirkau, as buna pamirstu telika ijungta arba koki
savaitgali salione uzmiegu prie teliko (filma uzsiziurejes), jau seniai
ismetes PDP buciau. Cia kiekvienas pardavejas turetu informuoti vartotoja
apie tai perkant plazma. nu krc. negamina ramu.

Darenas