Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: AV
Data: 2015-01-15 11:02:15
Q:
Kažkaip paskutiniu laiku suaktyvėjo pas mane ant plasmos šis reiškinys, kai
rodo žmogaus veidą o už jo žaliuzes, tai išviso baisus vaizdelis...
kaip pas jus ? dar kas iš naudotojų pastebit ką panašaus ?

A:
Čia taip vadinamas "PDP line bleeding". Visos PDP tai turi- ant vienų
mažiau, ant kitų labiau matosi. Abejoju, ar tai užskaitys kaip garantiniu
gedimu.

Q:
Kalibravimas nepadeda tokiu atveju ?

A:
Tai PDP ypatybė. Aš tai nesuku galvos dėl to. 90-95 % atveju aš to
nepastebiu, nebent jei pradedu sliekų ieškoti