Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: AV
Data: 2015-01-20 08:56:12
> Nežinau, ką turite omenyje, bet Jus HDTVlietuva forume buvau perspėjęs,
> kad nuo gruodžio 24 iki sausio 5 d. Lenkijos filialas atostogaus.

Na tai tada Lenkai žiauriai užimti ir dėl jų 3 savaites neturėjau TV, o
kreipiausi į servisą dar lapkričio mėnesį, TV atgavau tik gruodžio viduryje.
Kitas niuansas, kodėl servisas neturi teisės pripažinti tai kaip gedimo ir
kreipiasi į gamintoją, kuris jau savo ruožtu yra šališkas ir jam viskas
visuomet bus nesugedę :)

> Bendrai dėl logotipų laikinų ar pastovių išdegimų, liekamųjų pėdsakų (ne
> šiuo Jūsų konkrečiu atveju). Jums nei vienas gamintojas to neužskaitys
> kaip garantinio gedimo. Ir nesvarbu ar tai PDP, ar LCD, ar OLED ekranas -
> apie tai aiškiai yra parašyta naudojimo vadove.

Vadove parašyta, nežiūrėti ilgą laiką, o kas yra ilgas laikas tai jau
neapibrėžta. Galima 2 valandas varžybas žiūrėti nepertraukiamai ar ne? O kas
dėl LCD išdegimų tai dar nesutikau tokio LCD TV kuriam kažkas išdėgtų ir
visų mūsų monitoriai turėtų būt išdegę, bet kad nėra... Tai jei mano atveju
tai normalus PDP efektas tai nu ir nx.... Džaugiuosi atsikratęs ir nesutikęs
su remontavimu. O kad išdegimai matosi akivaiždžiai ir kaimynas atėjęs
iškarto pastebės, tai gali įsitikinti, nuvykęs į emtoservis'ą Vilniuje, ten
šiandien turi atsirasti mano PDP