Tema: Re: palydovinė tv
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-01-19 09:34:01
2015-01-18 15:37, Deivis rašė:
> kas žino apie ką kalba tas suprato ką pavadino  tuo pjūklu. Apibūdinimą,
> taip pat pirmą kartą girdžiu, bet esmės tas nekeičia.
> Norintiems lyginti vaizdą pasileiskit interlace vaizdą per monitorių (ne
> TV), kuris nepalaiko deinterlace ir pamatysite gyvai kas ten ateina.
>
> Sumarizuojant pjautynes ir kabinėjimąsi prie terminų abiems po antausį,
> nes taip - raiška pas i ir p sutampa, bet i turi tą pačią raišką
> perduoti puskadriais, kuriuos turi atgal sukombinuoti tavo TV ar tuneris.

Hmm, o kur ten kabinėjimasis prie terminų?

Kur aš neteisus, sakydamas, kad CRT rodo interlacintą vaizdą niekaip jo
papildomai neapdorodamas, bet dėl regėjimo ir CRT veikimo ypatumų, mes
to interlacinto vaizdo nematome.

Ir kur aš neteisus, sakydamas, kad LCD, prieš parodydamas interlacintą
vaizdą, iš kiekvieno to interlacinto vaizdo 1920x540 puskadrio privalo
padaryti deinterlacintą 1920x1080, kitu atveju bus toks vaizdelis, kaip
toje foto, kur visai nesenai prikabinau.