Tema: Re: NEW TV BOX
Autorius: Xeen
Data: 2014-12-25 11:12:30
Saunuolis. o ant dezes tikrai serijinis yra :)
ir tavo nuotykis niekaip nesusijes su pardaveju issipisinejimu del deziu.
bet as juos puikiai suprantu - siusti toliau jie turi supakuota, o kur
supakuos jei jie taupo ir neturi patys deziu. :)
o supakuoti nebutinai i ta pacia deze turi.

Ir baik apie savo nuotykius su dezemis. tuo naudojosi, kol zmones
nelabai savo teises zinojo. ir labai gerai naudojosi. :)

todel svenciu proga gali apsivalyti savo penkis garazus ir gal nustebsi
kad tau tu garazu tikrai nereikia, nes juose tik bereikalinga makulatura
prabangei laikei.

nors tiesa prisipazinsiu. viena deze iki siol laikau, nors jau
garantinis pasibaige - paprasciausiai i ja labai graziai valties
variklis atsigula tarp putplascio :)