Tema: Re: NEW TV BOX
Autorius: Xeen
Data: 2014-12-24 18:16:43
Siaip jei gerai pasiziureti - niekada tas reikalavimas nebuvo aktualus.
ale ant lietuvos megsta issipisineti, o kazkas tuo net dziaugiasi ir
stengiasi.
Kaip "rr" rase - matomai daugelis apie nuciulpima paskaite apsidziaugtu
ir net du kartus ta padarytu pardavejui.

Sniegas - pas tave distancinis celofanke apvilktas? :)