Tema: Re: NEW TV BOX
Autorius: Sniegas
Data: 2014-12-22 21:05:55
Na, aš nežinau, kaip šiandien, bet esu skaitęs garantinį kažkurio įrenginio,
ten buvo parašyta - daiktą garantiniam pristatyti originalioje pakuotėje.
Laikai keičiasi, papročiai taip pat, gal dabar jau to nereikalauja, bet ir
pačiam maloniau, kai daiktą atveži supakuotą kaip priklauso, o ne numeti
pardavėjui ir užsikruškit. Buvo tokių gudručių - atvilko gal 82 cm
įstrižainės CRT į parduotuvę, numetė ir ieškok dėžės, kaip supakuoti nuvežti
į remontą. Net ne garantinis berods buvo, nežinau, kodėl savininkai priėmė
remontui.