Tema: Re: 4K bla bla ?
Autorius: md
Data: 2014-12-13 18:53:55
jeigu tas 4K TV normaliai rodo FHD ir SD tai man jis netrukdo :) Bet
moketi extra uz 4K as nesiruosiu. O del projektoriaus, tai as ji esu jau
nurases... Po 65" OLED nesinores net ziureti i projektoriaus puse. Tik
reikia sulaukti normaliu gamintoju OLED.

On 13/12/14 17:52, Deivis wrote:
> bet sutik, kad 4k žinioms yra kol kas tikrai nesamonė. Filmus, serialus,
> muziką ir sportą mes namie žiūrime dažniausiai per projektorių, todėl jį
> norėčiau pirma upgradinti. Žinoma teks palaukti įkandamų kainų dar.
>
> Pvz: mano FullHD projektorius nepalaiko 3D. O telikas palaiko. Bet per
> TV žiūrint 3D man reikia sėstis kažkur už 1m nuo TV, todėl tik
> pabandžiau, kad veikia ir jau virš metų 3d namie nežiūriu :)
>

> md brought next idea :

>>> storas (gal 8cm) ir nepalaiko daug formatų USB (vis tiek išorinis